понедельник, 13 августа 2018 г.

meet nati avdieieva


(текст на русском - ниже)

наті авдєєва - продюсер відомого українського онлайн-видання the village україна. вона багато працює, часто відвідує концерти та інші київські заходи. вона також виховує сина марка та подорожує світом з чоловіком дімою. ми з наті знайомі вже декілька років, але ніколи повноцінно не спілкувались. попри це, мені здається, що ми досить непогано знаємо одна одну. так буває, коли довго слідкуєш за людиною онлайн. я обожнюю інстаграм наті і те, з якою простотою та відвертістю вона ділиться там свом життям. там вона не тільки публікує гарні фотографії з професіональних зйомок та івентів, але й говорить про труднощі, знайомі кожній жінці, яка поєднує кар`єру та материнство. мене надихає те, наскільки активне та різноманітне життя веде наті, і тому мені хотілося дізнатися про неї трохи більше, а також познайомити тебе з нею.

нати авдеева - продюсер хорошо известного украинского онлайн-издания the village україна.  она много работает, часто ходит на концерты и другие киевские мероприятия. а еще, воспитывает сына марка и путешествует по миру со своим мужем димой. мы с нати познакомились несколько лет назад, но никогда полноценно не общались. несмотря на это, у меня есть ощущение, что мы неплохо друг друга знаем. так иногда бывает, когда долго следишь за каким-то человеком в интернете. я обожаю инстаграм нати и то, с какой простотой и честностью она делится там своей жизнью. нати показывает не только красивые фотографии со съемок и мероприятий, но и говорит о трудностях, с которыми сталкивается любая женщина, которая совмещает карьеру и материнство. меня вдохновляет то, насколько активную и разнообразную жизнь ведет нати, поэтому мне хотелось узнать о ней чуть больше и познакомить тебя с ней.  


- скільки тобі років і як ти себе почуваєш в цьому віці? 
- нещодавно мені виповнилося двадцять п`ять. я почуваюсь досить гармонійно, зараз мені не хочеться ні більше, ні менше ☺️.
- яку книгу ти зараз читаєш? 
- зараз я читаю дві книги паралельно: "нікола тесла" - це автобіографічна книга, в якій йдеться про те, як науковець працював над собою, як прийшов до своїх досягнень та про його погляди на світ. коли збиралась в поїздку до будапешту у мене була рівно одна секунда для того, щоб взяти щось з собою з домашньої бібліотеки і до рук потрапила саме вона, не шкодую;  "людина розумна" юваля ноя гарарі. дуже важливо знати історію суспільства, як воно формувалось і все довкола. коли марк трохи підросте, обов`язково з ним перечитаємо цю книгу. 


- які три книги ти б хотіла прочитати найближчим часом
- мій чоловік діма радить прочитати "люди среди деревьев" ханії янагіхари та "черепахи аж до низу" джона гріна. також я планую перечитати "квіти для елджернона". колись я її читала, і вона мене дуже вразила. збираюсь перечитати і знову пережити її. 
- яку статтю можеш порекомендувати з тих, що читала нещодавно? 
це інтерв`ю. мені здається його вже всі прочитали.


- чи є подкасти, які ти слухаєш регулярно та радиш послухати? 
- нещодавно подруга порадила послухати аудіо-блог ніла тарасова на радіо аристократи. у ніла чудовий музичний смак. після кожного прослуховування відкриваю для себе нових кльових музикантів. 
- якщо ти дивишся youtube, порадь один канал, будь ласка. 
- насправді, я встигаю тільки одним оком подивитись «собачий патруль» або «свинку пепу» 😂.
- яку пісню ти слухаєш найбільше останнім часом?
- до вчора я слухала the carters - friends. прекрасний альбом у них вийшов. а після вчорашнього концерту benjamin clementine на atlas weekend, не можу припинити слухати композицію london. тепер планую купити платівку і слухати вдома на вінілі. особливо в осінь буде прекрасно звучати 🍁.
- поділись своєю ціллю на цей рік.
- я мрію полюбити спорт і сприйняти його, як необхідний елемент в житті, а не просто «підтягнути тіло перед відпусткою». по-справжньому полюбити ☺️. 


- що є найбільшим джерелом натхнення для тебе?
- краса. краса в людях, в інтер’єрах, на вулицях міста, в одязі, в мистецтві, у кіно. 
- наостанок, порадь щось собі та всім двадцятирічним, будь ласка. 
- більше читати книг і менше хвилюватись про думку інших.

познайомитись з іншими людьми, які мене надихають, та дізнатись про них трохи більше можливо тут.


- сколько тебе лет и каково тебе в твоем возрасте? 
- недавно мне исполнилось двадцать пять. я чувствую себя достаточно гармонично, сейчас мне не хочется ни больше, ни меньше ☺️.
- какую книгу ты сейчас читаешь? 
- сейчас я одновременно читаю две книги: "никола тесла" - это автобиографическая книга, в которой идет речь о том, как этот ученый работал над собой, каким образом ему удались его достижения и о его мировозрении. когда я собиралась в поездку в будапешт, у меня была всего секунда для того, чтобы взять что-то с собой из домашней библиотеки. и я не жалею о том, что в руки ко мне попала именно это книга; и "sapiens. краткая история человечества" ювая ноя гарари. очень важно знать историю человечества и то, как формировалось наше общество. когда марк немного подрастет, мы обязательно перечитаем эту книгу с ним вместе. 


- какие три книги ты хочешь прочитать в ближайшее время? 
- мой муж дима советует прочитать "люди среди деревьев" хании янагихары и "черепахи аж до низу" джона грина. а еще, я планирую перечитать "цветы для элджернона". когда-то я ее уже читала, и тогда она меня очень впечатлила. собираюсь ее перечитать и вновь пережить.
- поделись, пожалуйста, интересной статьей, которую ты недавно прочла. 
- это интервью. кажется, все его прочли.


- есть ли подкасты, которые ты регулярно слушаешь и советуешь послушать? 
- недавно моя подруга посоветовала мне послушать аудио-блог нила тарасова на радио аристократы.
- если ты смотришь youtube, порекомендуй один канал, пожалуйста. 
- на самом деле, я успеваю смотреть разве что «щенячий патруль» или «свинку пепу» одним глазом 😂.


- какую песню ты слушаешь больше всего в последнее время? 
- до вчера я слушала the carters - friends. у них вышел прекрасный альбом. но после вчерашнего концерта benjamin clementine на atlas weekend, я не могу перестать слушать его композицию london. теперь собираюсь купить пластинку, чтобы слушать ее дома на виниле. думаю, она будет звучать особенно прекрасно осенью 🍁.
- поделись одной из твоих целей на этот год.
- я мечтаю полюбить спорт и принять его как необходимый элемент жизни, а не то, что я делаю, чтобы "подтянуть тело к отпуску". по-настоящему полюбить ☺️. 


- что является твоим наибольшим вдохновением? 
- красота. красота в людях, интерьерах, на улицах города, в одежде, искусстве, кино.
- и напоследок дай, пожалуйста, совет себе и всем двадцатилетним.
- больше читай и меньше переживай по поводу того, что думают другие.

познакомиться с другими, вдохновляющими меня людьми, и узнать о них чуть больше можно здесь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий